miercuri, 11 noiembrie 2015

UNUL ESTE DUMNEZEU



Înainte să adorm mi-au picat aceste versuri în gând

UNU este Dumnezeu
UNU este Fiul LUI
UNA este Maica Domnului
Marea Familie a Cerului

Deşi cerusem altceva în cursul zilei, a mi se revela în data de 11.11 o zi specială de altfel, am primit cu totul altceva, mi s-a adus în prim plan Apocalipsa. Afară era o noapte ca de păcură, densă, cei de acolo erau fiinţe care lucrau pentru întuneric, pentru că, chiar eu am salvat mai multe cunoşţinţe de-ale mele înainte de această noapte, spunându-le şi arătându-le ce scria acolo, că lucrează pentru ..., mi s-a spus că cei de afară nici nu pot mânca pentru că nu văd nimic in jurul lor!

Nu dau explicaţi şi nici nu am pretenţia să mă credeţi, vreau doar să meditaţi la aceste cuvinte şi să fim mai precauţi în ceea ce gândim, spunem, ceea ce facem în fiecare zi care ne este dată pe acest pământ!


Drum Drept în Lumină, Adevăr, Linişte şi Pace !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu