miercuri, 25 noiembrie 2015

O SCÂNTEIE DINTR-O LUMINĂ

                           
                        
                                          
Visătoare sunt mereu,
De un albastru şi bleu,
Le-aş cuprinde eu mereu,
În nuanţe de violaceu.

Mă încântă şi turcoazul,
Să vină la mine și, curajul,
Să mă duc pe căi ascunse,
Să privesc cum sunt atinse.

Să m-avânt în soare, aş vrea,
Şi un galben năucitor strălucea,
Spre mine cu un surâs venea,
Să mă ţină în braţe, ar vrea.

Eu mă las dusă pe-un nor,
Şi nu mai vreau să cobor,
Să fiu la înălţime să zbor,
Cu aripi ce îmi cresc de zor.

Dulce a ta fiinţă divină,
Te înalţi pe cer să vină,
O scânteie dintr-o lumină,
Să străluceşti, precum o divă.

Pe Pământ cobori acum,
Lumina să fie în casa, orcui,
Cine vrea să o primească,
Din belşug soseşte-n casă.

De va vrea să o primească,
Orice fiinţă dumnezeiască,
Sa o lase, va intra…în casa
În care va cere, aşa ceva!
                   
 
 AUTOR  Suzi Mirea


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu