vineri, 8 mai 2015

LACRIMI DULCI



 Eu m-am îmbrăcat în frunze,
              De un maroniu cât mai confuze,
                 Şi cu părul cât mai desfăcut,
                    Să-l bată vântul cel călduţ.

Eu cu totul m-am asortat,
                În toamnă târzie m-am îmbrăcat,
                  Şi dacă pot să-ţi dau, un mic sfat,
                  Modelul de faţă este cel căutat.

  Frunze în păr bate un vânticel,
                              În bucle maronii să devina el,
                                 Doar roşu din buze să ne despartă,
                                    Că ochii sunt caprui ca şi altădată.

  Şi ploaia vine peste noi, şi cade,
            Se înteţi cu lacrimi mari şi calde,
                      Vine-o ploaie repede să ne-ntreţină,
                 Cu lacrimi dulci de picolină !



 AUTOR  Suzi Mirea




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu